Vyhledávání


Kontakt

Curly-brothers

+420 / 606 688 631
+420 / 737 444 630

GOTTHARD PIČO!!!

02.10.2007 00:00

    Nasedli jsme s Žilkou a jeho kamarádem do vlaku směr Prdubice... Snídaně rychlá, nuda velká, snad přisednou nějaký kočky, aby byl důvod vytáhnout kytaru.. Ale při životě nás drží myšlenka, že JEDEME NA GOTTHARDY!!!!

    Samozřejmě jsme tu všichni poprvé, takže nikdo neví kudy kam a po pěti minutách bloudění nás lidi navedli zase zpět.... no prostě skvělí, ale hned jak jsme dorazili do klubu Master's of Rock café začalo vše vycházet. Po jednom pivku jsme šli k bočnímu vchodu pozorovat dění na jevišti a najednou se vynořil STEVE... Frontman skupiny... Takže vše co šlo jsme si nechali okamžitě podepsat a já sice jen poslouchal, ale kluci si s ním asi pět minut popovídali.... Takhle se u nás postupně vystřídali čtyři členové skupiny, nejlepší věc pro podpisy byla česká vlajka s obrovským nápisem Gotthard Czech Support, chlapci byli nadšení, když to u nás viděli.... A pak začalo čekání na koncert. Zahájila ho moravská metalová skupina Memoria... Docela se nám líbila (hlavně ta houslistka).... A pak to začalo.... Uplně MOC nás kluci z kapely Gotthard dostávali, už od začátku ale pro mne největší zážitek byl, když si Nicolo vzal můj klobouk a asi tři písničy v něm odehrál.... Opravdu mě to dostalo.... a pak jsem dostal od Lea Leoniho jeho podepsané trsátko... No mohlo by to snad bejt lepší??... No samozřejmě..... Při závěrečné písničce Mighty Qeen si od nás Steve půjčil vlajku a s kapelou ji ukázali všem divákům a klávesista Nicolo opět v mém klobouku..... Brečím radostí...

 

Marshoun